الخميس، 26 فبراير 2009



سكت من ال ..........................

..سكت !! ( من الفرحة )اول ما شفت عنيه ولمست اديه

وعرفت انه الحب الحقيقي وقررت اعيش ليه !!!

وسكت سكت !! ( من الذهول )

يوم ما لقيت حجات كتير في حياتي بحبها بتروح حاجه ورا التانيه

هوانا مش عارف اتصرف وواقف بشوف كل حاجه بتروح من بين اديا وانا بتفرج !!!

وسكت سكت !! ( من الصدمه )يوم ما شفت الي قلت عليه حبيبي واتكتب ليا وبقى نصيبيبيبص

وبيتغزل في عين واحد تانى نفس الكلام الي كان بيقوله لياكان بيقولي عنيك اجمل عنين في الدنيا ... وبيقوله نفس الكلام !!!

وسكت سكت !! ( من الحيرة )لقيتني فجاه وقعت في خيارين ولازم اخد قراراسيب الي بحبه بسبب خيانه واعيش مجروح

ولا اكمل معاه وانا عارف خيانته ليا واتحمل لاني مقدرش اعيش من غير هواه

كان اصعب قرار خلاني عايش في وسط نار !!!

وسكت سكت !!! ( من الجرح )يوم ما جالي وقلت ده اكيد جه علشان يصالحني ويقولي عمري ما حبيت غيرك وعنيك هتفضل في نظري اجمل عيون

انا جاي اترجاك تسمحني بس للاسف لقيته جاي بيديني كل حاجه معاه تتعلق وتفكره بيا

وقالي ارجوك انساني ودي اخر حاجه بينا

!! وسكت سكت !! ( من العذاب )يوم ما لقيت نفسي عايش لوحدي طلعت من جنه جميله لنار لهيبه

بتحرق أي حاجه حلوه حواليا مبتعرفش رحمه بتحول الوان الحياة كلها للون واحد

بتحول كل حاجه كبيره وصغيره لمجرد رماد بيطير في الهوا

يوم ما حسيت بشوك في طريقي وفي حياتي وفي كل حته بكون فيها بيجرح فيا

ودمي بيسيل على الارض مع دموع عينيا

!! وسكت سكت !! ( من الخوف )لما كان بيعدي عليا ايام وسنين لوحدي في وسط ضلام ومحدش جنبي ولا بسمع أي همس ولا كلام والموت بيقرب مني وقرب اوي يوصل عندي وحتا وقت موتي هموت لوحدي !!! وسكت

mohamed amein

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق